2017. szeptember 10., vasárnap

ZÖLDSÉGES RAKOTT CSIRKEMELL

Annyira szeretem a nyarat, mindenféle zöldség, gyümölcs kapható megfizethető áron. Ilyenkor nem is spórolok ám ezen, mindent veszek és mindet használok. Nem utolsó szempont persze a vitaminbevitel, amit sosem bíznék fehér pirulákra. Persze nem vagyok én orvos, hogy tudjam a tutit, de annyi biztos nagyanyáim nyáron tavasszal tavaszi, nyáron nyári, ősszel pedig őszi terméseket ettek, télen pedig minden olyat, amit nyáron el lehetett raktározni a pincébe, vagy a kamrába üvegekben. Én tőlük azt tanultam, hogy a szervezet nem buta, tökéletes összhangban működne az évszakok váltakozásával, ha nem bolondítanánk meg mindenféle "mű-szerekkel". 


Hozzávalók

1 kg csirkemell
1 padlizsán
1 cukkini
1 kápia paprika
1 tv paprika
2 nagyobb paradicsom
1 nagy tejföl

Elkészítés

Minden hozzávalót kockára vágok, a csirkemellet megsózom, majd rétegezve egymásra halmozok mindent egy jénaiban. A tetejére kenem a tejfölt, majd fedő alatt 200°C-on párolom. Mikor a hús megfő fólia nélkül sütöm még egy darabig. Ajánlott mellé burgonyapüré vagy tészta, nokedli, tarhonya vagy csak egyszerűen friss, puha kenyér. 


 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése