2016. október 22., szombat

MUSTÁROS-BROKKOLIS CSIRKE

Szép nagy brokkoli fejeket sikerült vennem. Első gondolatom a rakott brokkoli volt, majd beugrott milyen régen rántotta, de azzal annyi a macera, így tovább gondolkodtam mit is főzzek belőle. Előző este már kivettem a mélyhűtőből egy darab csirkemellet. Így hát gyorsan összekevertem a fejemben a két alapanyagot, és megszületett az alábbi recept. Köretnek rizst készítettem hozzá, amit nem bonyolítottam túl, hiszen a brokkolit sok mindennel kevertem, így a rizst csak egy kevés delikáttal ízesítettem. 

Hozzávalók

1 kg csirkemell
1 fej brokkoli
2 paradicsom
3 evőkanál mustár
1 nagy tejföl
liszt
olaj

Elkészítés

A csirkemellet kockára vágom, megsózom és lisztben megforgatom. A brokkolit rózsáira vágom és enyhén olajozott tepsibe teszem. Rászórom a csirkekockákat, majd elszórom rajta a mustárt és a tejfölt, ezután rákockázom a paradicsomot és fólia alatt 200°C-on párolom. Mikor megpuhult a hús leveszem a fóliát és egy kicsit továbbpirítom. 
Köretnek készíthetünk hozzá pürét, vagy rizst, vagy bármit amit szeretünk. 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése