2015. szeptember 28., hétfő

BUNDÁS SZENDVICS

Nagyon egyszerű esti vacsi, amihez igazából minden adott egy hűtőszekrényben: tojás, vaj, felvágott, sajt, esetleg zöldfélék. Bevallom nem én találtam ki a facebookon bukkantam rá, ismerősök által. Mindenki csak jókat írt róla, na meg ha az összetevőket megnézzük ebből baj nem lehet. Így hát egy este nekiálltam. Valójában nem tart sokkal több ideig, mint egy tejbegríz vagy egy virsli főzés. Ajánlom mindenkinek, aki éhesen ér haza és gyorsan akar valami meleget. Arra viszont számítani kell, hogy ha nincs szagelszívó akkor bizony tojásszagú lesz a konyha másnap reggelig. 

Hozzávalók

kenyér
vaj
felvágott
sajt
tojás
zöldfélék

Elkészítés

Egyszerű felvágottas szendvicseket készítünk, majd felvert tojásba mártjuk, akár a bundás kenyeret és forró olajban kisütjük. Tepsiben nem ajánlom, kipróbáltam ott a bundás kenyeret és őszintén szólva gumis lett, szóval bárki is mondja hogy pontosan olyan, higgyétek el NEM OLYAN! 
Tehát kisütjük, megsózzuk egy picit, majd melegen fogyasztjuk. Én forró teát főztem hozzá és paradicsomot vágtam mellé. Nagyon laktató. 

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése