2015. február 13., péntek

BEDOBÁLÓS SÜTEMÉNY

Szeretem az egyszerű és gyors sütiket, amivel nem kell sokat vesződni, csak bedobálok egy tálba mindent kettőt kavarok rajta és megsütöm. Ez a sütemény éppen ilyen, nem kell mérni, nem kell vesződni a krémmel. A legjobb választás arra az esetre, ha gyorsan ennénk valami finomat, de se kedvünk se időnk a sütéshez. 

Hozzávalók

6 tojás
3 pohár gyümölcsjoghurt (200 gr-os vagy 4 pohár 150 gr-os)
3 pohár cukor
6 pohár liszt
2 sütőpor
1,5 pohár olaj
gyümölcs lehet fagyasztott, befőtt vagy friss

Elkészítés


A tojásokat a cukorral és egy pohár joghurttal robotgéppel felverem, hozzáadom a maradék joghurtot, a sütőport, olajat és a lisztet és jól összedolgozom. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm és beledobálom a gyümölcsöt. Ehhez éppen fagyasztott epret használtam, de télen általában meggybefőttel készítem, bevallom meggyel a legfinomabb, de ma hirtelen felindulásból követtem el a sütést, és az eper volt kéznél, a fagyasztott gyümölcsnek az a hátránya, hogy sütés közben kiolvad leül a tészta aljára és összeplöttyed, így a tészta nem lesz olyan szép sárga mint egyébként. Viszont nyáron nincs jobb a frissen szedett meggynél. Nekem a barack joghurt vált be, próbáltam már piros gyümölcsössel is, de nem ízlett annyira. 


 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése